mandag den 15. august 2011

Polterabend











Wow jeg har haft travlt i weekenden og jeg har også haft det rigtig sjovt. Det var nemlig denne weekend, at vi har holdt polterabend fra verdens bedste søster! Min søster...
Det startede allerede fredag med den lækreste tapas frokost på Guldbergsgade, Brudepiger i Empire Bio (som faktisk var hylende morsom på den fede måde;)), middag på Sebastopol og så lige hjem og sove.
Lørdag morgen hentede vi min søster kl. 9.00 og dagen startede (selvfølgelig) med en glas Asti;)
Kanalrundfart til Toldboden, hvor vi fik den bedste brunch buffet jeg nogensinde har prøvet - og jeg har ikke et eneste billede af den, for den var så god, at jeg slet ikke havde tid til at lege fotograf.
Resten af dagen brugte vi på bueskydning, cupcakepyntning, bordfodbold-turnering, hår, make-up, lækker mad og drikke.

Og JA vi var også i poolen...16 sølle grader koldt! Behøver jeg sige, at jeg blev skubbet i?!?! Det var koldt, men sjovt;)

Håber søster min hyggede sig og havde en dag lige som hun havde forestillet sig, men det så sådan ud...

3 kommentarer:

  1. Mmm det ser nu også ret lækkert ud!! Får lyst til kager igen. Vores havde stået fremme på bordet helt til søndag hvor A og hans venner spiste dem. De smagte åbenbart fint og var ikke tørre!!

    SvarSlet
  2. Øj det lyder og ser ud som en rigtig god dag :)

    SvarSlet
  3. Håber I har haft et fantastisk sjovt polterabend. Hvis I får brug for inspiration til polterabend ideer en anden gang, kan I tage et kik på: Polterabend Event Her er mange sjove events til polterabend :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...