tirsdag den 15. februar 2011

Hækleetui af en novicer















I dag kastede jeg mig ud i at sy et hækleetui! Fordi jeg gerne vil øve mig i at sy og som det kan ses er jeg stadig en grønskolling på sykontoen...men learning by doing;) Og kan afsløre at jeg ikke er bedste ven med kantbånd:/

Nu har mine hæklenåle fået sig en bolig og jeg har tilmed lavet en lille lomme indeni til nåle, da jeg efterhånden har hæklet mange armbånd og her syes en knap på før det kan bruges!

Jeg har også været i stof2000 i dag, hvor Emma fik lov til at vælge stof til forårets nederdele og hun har god smag - den ufatteligt dyre høst derfra må jeg vise en anden dag!!!

Nu står den på kæmpe flødebolle



og et afsnit på en serie med manden min før vi zzz zzz sover;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Jeg går og drømmer om at lære at hækle. Der er jo de fineste ting der kan komme ud af sådan en lille pind...:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke,
    Du skal bare kaste dig ud i det. For et par måneder siden kunne jeg ikke hækle, men ved hjælp af youtube og diverse blogger DIY har jeg lært at hækle. Så bare køb en hæklenål og lidt garn, så kan du øve dig lidt.
    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...