fredag den 15. oktober 2010

Tænk så blev jeg mor til to

Vores lille Clara er allerede 1 måned gammel!
Hun klarede 5 ugers undersøgelsen i går til UG - nu har jeg 4200 gram baby fordelt på 54 cm. Hun har taget 800 gram på og er vokset 4 cm siden hun blev født! Det er jo helt fantastisk.

Se min lille datter smile så sødt til sin mor og far.

Vi har en masse besøg og aftaler - Clara og jeg. Det er rigtig dejligt og vi bliver begge så begavet, at jeg er helt rørt over alle de fine tanker og gaver mine nærmeste har med.
Clara er mild og god ved sin mor. Hun sover godt både om dagen og om natten. Hun pludrer lidt og smiler så fint til os, det smelter mig totalt.
I weekenden skal jeg på Babymesse i Øksnehallen. Jeg har aldrig været der, selvom jeg godt har set det har været der. Men nu skal det være. Håber der er nogle gode tilbud, men ellers satser jeg bare på nogle hyggelige timer sammen med min gravide veninde og min lille Clara. Alt i mens den sødeste storesøster tager et par hyggetimer med sin farmor.

Vi har indviet vores nye vogn med plads til begge piger! En super sej Urban Jungle Duo. Clara ligger trygt og godt i sin lift - det er så smart (selvom den er SKI** svær at få af og på)... og Emma har en god plads ved siden, hvor hun kan hvile benene og tage en lur. Hun er meget stolt af, at hun kan sidde der og passe på sin lille Clara som hun så sødt siger! Søde lille pige! Jeg er en mor der er totalt overvældet af kærlighed til mine to skønne svesker og hormornerne kører rundt i kroppen på mig og får mig til at tude tit...skørt, men meget sødt (og ofte ubelejligt, når det sker nede i Brugsen;)).
Emma og jeg har heldigvis også vores stunder, mens Clara putter i sin lift. Vi prøver så meget som muligt, at lave nogle af de ting vi plejer. Gå på legepladsen, lave perlekæder, gå tur ned til søen med brød til ænderne, cykle på den nye super seje lyserøde løbecykel, danse...og danse lidt mere, fordi vi synes det er så sjovt!
Min nye rolle som mor til to er helt fantastisk! Jeg nyder det - hvert sekund.
God weekend...

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med udvidelsen :) Sikke nogle smukke døtre du har.
    Og undskyld for at jeg har været så længe om at komme forbi dig, kan se du har været fast læser hos mig nogen tid nu, men jeg kan ikke se din profil derinde fra.
    Men det er en lækker blog du har, så glæder mig til at følge med fremover.

    Kh Anne /Krittewitt

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    tusinde tak!
    Nu er du her og det er rigtig dejligt;) Synes det er rigtig stort hver gang der kommer en ny fast læser!
    Jeg nyder rigtig meget at følge de mange blogs - især de kreative - det er ren guf og inspiration.
    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...