torsdag den 4. september 2014

vinter = vitaminer

Hjemme hos os får vi vitaminpiller i vinterhalvåret, når vi husker det. Vi spiser som udgangspunkt sundt og varieret hele året, men da jeg planlægger vores madplaner efter sæsonens grøntsager synes jeg måske, at vi spiser en smule mere ensformigt om vinteren. 

Jeg har ofte selv købt Livol's vitaminer, da den med jordbærsmag indeholder sukker istedet for sødemiddel, hvilket jeg altid har valgt. Deres to andre smagsvarianter til børn TuttiFrutti og Kirsebær indeholder sødemiddel og det er jo en smagssag hvad man er til, ligesom med så meget andet.

Voksenudgaven er en grøn slags der også indeholder urter foruden vitaminer og mineraler. 

Produkterne er sponsoreret, men meningerne er min egne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...