tirsdag den 30. september 2014

brunch, barnepiger og hår


Jeg fik lov til at tilbringe en skøn søndag sammen med mine piger og en masse andre søde bloggere med eller uden kære børn. Det hele foregik hos L'ORÉAL i Glostrup, hvor seks frisører stod klar til at forkæle alle os travle mødre. Det var så skønt med nyt liv til håret og virkelig tiltrængt. 

Imens jeg fik ordnet hår var der barnepiger der tog sig af børnene - de spillede vendespil, tegnede og tumlede på alle de lækre bObles. Vi blev forkælet med lækker brunch fra Folkets Madhus og det var virkelig bare den bedste idé at kombinere en hyggelig søndag formiddag på den måde. Jeg kan i hvert fald ofte udsætte mine egne behov for fx frisørbesøg, da jeg synes jeg er rigeligt væk fra min familie.

4 kommentarer:

  1. Det ligner en skøn dag, og I ser super godt ud. Jeg kan kende den ene af dine smukke pigers kjoler fra h&m (den jagter jeg nemlig selv pt), men hvor er den fine grå med leo fra?
    /tina

    SvarSlet
  2. Så sad jeg her og kunne genkende et ansigt, og tænkte, at det måske så nok havde været til et arrangement eller lign, indtil jeg kan se at vi nu har fælles arbejdsplads :-) Pudsigt pudsigt...
    Kh Sebrina

    SvarSlet
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet
  4. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...