torsdag den 25. oktober 2012

vinter klar

ver de terre flyverdragt - angulus støvle - ver de terre anorak
angulus støvle - søstjernen anorak - angulus støvle

fub hue - joha uld/silke undertrøje - cos halstørklæde - joha uld/silke body - huttelihut hue
cos cashmere hue - fub vanter - mads nørgaard cardigan - huttelihut elefanthue - fub cardigan
Siden temperaturen er faldet en hel del og de små sommerjakker for længst er lagt væk har jeg kigget mig omkring i adskillige netshops efter vinterens overtøj. Nu er det 4. vinter hvor der skal decideret overtøj i huset og efterhånden har jeg fundet mine favoritter.
I min søgen faldt jeg over et fint tilbud på det rigtig lækre undertøj og bodyer fra Joha i uld og silke.

4 kommentarer:

  1. Lækre lækre sager. Jeg søger også nettet tyndt for tiden for at opgradere egen og pigernes garderobe. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det et nemt for den travle mor, at man kan forsyne vintergarderoben på nettet. Elsker også bare at danne mig et overblik over hvad der skal investeres i:)

      Kh

      Slet
  2. Lækre vinter ting.

    Jeg regner med at skulle til joha lagersalg i næste uge og håber på at finde en masse lækkert uld... Og nattøj:)

    Elias har angulus støvler nederst til højre. De er så lækre og holder tæerne varme.

    God week-end.

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh Kathrine Joha lagersalg!!! Godt nok har vi mange lagersalg i Kbh, men Joha gad jeg godt nok også gerne til:)
      Jeg elsker angulus støvler - de holdet bare til det hele:)

      Kh

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...