mandag den 22. oktober 2012

de små ting




Indimellem trænger man bare til at blive forkælet lidt. Det er for mig oftest de små ting i hverdagen, som gør forskellen. I dag fik jeg lidt tidligere fri, så jeg kan nå at forberede mig til i morgen, hvor jeg har en praktisk eksamen. Her er ro lidt endnu inden de små damer kommer hjem.

I sidste uge fik jeg en dejlig pakke med posten fra princip! fuld af lækkerier. Den smørbare choko er virkelig god på et stykke knækbrød med en god kop kaffe til og så lige et par stearinlys - det er de små ting.

De lækre produkter fra princip! har jeg fået tilbudt og takket ja til. Jeg har fået en del tilbud efterhånden, men dette er det første jeg har takket ja til, da jeg ønsker, at min blog skal fortsætte i dens ånd. Jeg kender til princip! i forevejen og vægter madvarer af ordentlig kvalitet meget højt i min hverdag, hvilket også kommer til udtryk på min blog. Derfor er meningerne om princip!'s produkter udelukkende mine egne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...