lørdag den 8. oktober 2011

Ud og se med DSB














Det er oftest sådan, at når vi skal med tog, så kører de helst ikke? Meget mærkeligt at vi altid skal med toget, når der er sporarbejde! - eller også er der bare altid sporarbejde?
Mine piger og jeg skal ud og lege i dag med de sødeste børn og deres mor! Vi glæder os og har ikke set dem længe!

Det er blevet koldt, så jeg har investeret i nye strømpebukser og det blev de samme som sidste år med lidt cashmere i. De er så lækre og holder rigtig godt.
Jeg har også fundet mit store tørklæde frem, så jeg kan holde varmen - det er godt med lidt neon, når alt andet er gråt og sort.

Nu skal vi snart af og ud i solskinsvejret.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Rigtig god dage søde M!! Og hils store-bøllen der!! Hvor er strømpebukserne mon fra? Lyder ret så lækre nemmerlig!!

    Kh

    SvarSlet
  2. Strømpebukserne er fra Falke:) du kan få dem i Wunderwear.
    Tak og i lige måde...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...