lørdag den 16. oktober 2010

Julegaveproduktion??

Jeg fik hamstret mange poser af de flotte filtkugler hos Søstrene Grene!
I dag da pigerne sov begge to fik jeg lidt ro til at overveje hvad jeg skulle bruge dem til???




De blev til en bordskåner!
Synes den er blevet super god og alle dem som har set dem i dag ønsker sig en i julegave! Måske jeg skulle sætte en lille produktion i gang ... elsker selv at få hjemmegjorte sager lavet i kærlighed!
Det var ikke svært og det tog ikke så lang tid. Perfekt til projekt-krea-på-talt-tid-mens-pigerne-sover...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ha, hvor sjovt. Jeg har netop i dag besluttet mig for, at jeg vil prøve at lave bordskånere af nogle filtkugler, jeg har liggende - og så måske (hvis de bliver pæne) bruge dem til julegaver. Vi holder nemlig hjemmelavet jul i min familie i år, så alle forholdsvis nemme og billige idéer er mere end velkomne :-)

    Din er rigtig flot. Har du 'bare' trukket kuglerne på tråd på kryds og tværs, eller har du limet dem?

    SvarSlet
  2. Hjemmelavet jul er da fantastisk - jeg er også med på den bølge! Vi må inspirere hinanden:)
    Jeg har brugt nål og tråd. Bare huske at stramme tråden godt. Det tog ikke lang tid og der er filtkugler for den nette sum af 37,-.
    Gad vide hvordan de bliver hvis man limer dem?
    God fornøjelse med julegaveproduktionen og giv endelig lyd fra dig hvis du får gode ideer!
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...