mandag den 26. september 2011

Ce moi A-Z


Jeg er også med på den lille leg om mig fra A-Z.
A. Age: 27
B. Bed size: 140x200
C. Chore that you hate: Opvask
D. Dogs: Nej, jeg kan ikke tåle dem
E. Essential start to your day: Putte på sofaen med mine piger, give dem morgenmad og klæde dem på
F. Favorite color: Uha der mange...hele sommeren var det gul, nu er det grå (igen-igen;))
G. Gold or Silver: Lige nu er jeg mest til sølv, men det svinger meget
H. Height: 170 cm
I. Instruments you play(ed): Engang gik jeg til blokfløjte;) Som i for 17 år siden...tror ikke jeg kan spille mange rene toner den dag i dag
J. Job title: Studerende mor til to
K. Kids: Emma fra maj 2008 og Clara fra september 2010
L. Live: København
M. Mother’s name: Mutti
N. Nicknames: De er vidst lidt for putte-nuttede til offentligheden;)
O. Overnight hospital stays: Aldrig
P. Pet peeves: Når andre gør noget der er farligt fx i trafikken, som kan skade andre, så blir jeg så arrig
Q. Quote from a movie: Er så ringe til at huske så noget...og ser så få film, alt for få
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: Storesøster
T. Time you wake up: Når bøllerne slår øjenene op mellem 6 og 7.
U. Underwear: Ja da...
V. Vegetable you hate: Er ikke ret glad for nogen som helst kogte grøntsager:/
W. What makes you run late: Mine piger for jeg vil så gerne lige hygge mig 2 minutter mere med dem;) og alt hvad der foregår på min mac og min iPhone
X. X-Rays you’ve had: Det er kun tænderne der har prøvet det
Y. Yummy food that you make: Laver ofte en rigtig mums lasagne med rødvin og andre godter...
Z. Zoo animal: Synes flodhesten er så grim, at den er sød

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...